IEC Portal de publicacions > Revistes científiques

Cerca ràpida
Cerca ràpida per   Ajuda
  Llistat d'articles Registres 1 a 8 (40 registres en total)  

Acompanyament educatiu de persones amb malaltia mental

 

Descripció física: P. 47-58

Títol de la col·lecció periòdica: Revista catalana de pedagogia

Citació Bibliogràfica

   

Bibliografia especialitzada

 

Descripció física: P. 93-96

Títol de la col·lecció periòdica: Revista catalana de pedagogia

Citació Bibliogràfica

   

Bruner, Jerome. Making stories: law, literature, life. Cambridge-Massachussets: Harvard University Press, 2003.

 

Descripció física: P. 579-586

Títol de la col·lecció periòdica: Revista catalana de pedagogia

Citació Bibliogràfica

   

Cent anys de l'Institut d'Estudis Catalans : cent anys de Pedagogia

 

Descripció física: P. 253-278

Títol de la col·lecció periòdica: Revista catalana de pedagogia

Citació Bibliogràfica

   

Construint una pedagogía de l'acompanyament: acompanyar des de la didàctica per desertar vides

 

Descripció física: P. 35-45

Títol de la col·lecció periòdica: Revista catalana de pedagogia

Citació Bibliogràfica

   

De la cibernètica clàssica a la cibercultura

 

Descripció física: P. 99-111

Títol de la col·lecció periòdica: Revista catalana de pedagogia

Citació Bibliogràfica

   

Educar: entre la contradicció i l'esperança

 

Descripció física: P. 313-328

Títol de la col·lecció periòdica: Revista catalana de pedagogia

Citació Bibliogràfica

   

El Centenari de Ferrer: un balanç historiogràfic i pedagògic = Ferrer Centenary: a historiographical and pedagogical report

 

Descripció física: P. 15-30

Títol de la col·lecció periòdica: Educació i Història: Revista d'Història de l'Educació

Citació Bibliogràfica / Resum / Abstract / Resumen

   
Pàgina 1 de 5  
   Primera Anterior
Anar a la pàgina:
Següent Última
-

Dades de l´usuari/ària

Per a navegar pel portal necessiteu Mozilla o Microsoft Internet Explorer (recomanem la versió 5.0 o superior).
Amb altres navegadors i/o resolucions podria ser que visualitzéssiu incorrectament alguna de les pàgines del portal.